کسی مرا به مهمانی گنجشکها نخواهد برد!

پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی ست .

کسی مرا به مهمانی گنجشکها نخواهد برد!

پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی ست .

اردی بهشت ....

خداحافظ ای روز  

اردی بهشتی .....

نور...

سوگند به روز

وقتی نور می گیرد

و به شب

وقتی آرام می گیرد

که من نه تورا رها کرده ام

و نه با تو دشمنی کرده ام....

کلام خداوند

ضحی 1-2

جنگل های گیلان ...

باز باران،
با ترانه،
با گهر های فراوان
می خورد بر بام خانه.... گلچین گیلانی
اصلا از این شعر خوشم نمی یومد ، خیلی زیاد بود ، اون موقعه که چهارم دبستان بودیم هر وقت اردو می رفتیم میگفتن این شعر رو با صدای بلند بخونین ...
ولی من دوست نداشتم این شعرو
چون خیلی زیاد بود و من نمی تونستم حفظش کنم ، همیشه ناراحت بودم از خوندن این شعر
البته گاهی با خودم میگفتم چرا این کودک بندری نیست ،فضای شعر و جنگل های گیلان برای من کودک 10 ساله گمبرونی غریب بود، من از نگاه به دریا، اقیانوس ها رو میدیم ، مشتا و گرگور و پیرمرد کَپَره پوش و لنگ به کمر بسته رو میدیم
چادر بندری و شلوار خوسی میدیم
بَندِری گَپ زَدِن
برای من اوج لذت بود ....

کلودنگ 6 اردی بهشت ماه 94

گفتا غم تو دارم ....

گفتم غم تو دارم
گفتا غمت سر آید
گفتم که ماه من شو
گفتا اگر برآید
گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز
گفتا ز خوب رویان این کار کمتر آید ....

خواجه حافظ سفیدِ شیرازی


عاشق این شعر بودم توی دوران مدرسه ، شعر زیاد توی ذهنم نمیمونه ولی از جمله اشعاری بود که بیت اولشو حفظ بودم و همیشه توی ذهنم مونده ...
عاشق این بودم که با یک نفر بشینم و این شعر رو باهم بخونیم
گاهی این کار رو با خودم می کنم ( با خودم می خونمش ) , تمام لذتش برای خودمه :)

خیلی لذت بخشه

کلودنگ 6 اردی بهشت 94