کسی مرا به مهمانی گنجشکها نخواهد برد!

پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی ست .

کسی مرا به مهمانی گنجشکها نخواهد برد!

پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی ست .

برای تو ای روز اردیبهشتی ...

چه اسفندها ... آه !

چه اسفندها دود کرده ایم !

برای تو ای روز اردیبهشتی

که گفتند این روزها می رسی

از همین راه ....

قیصر امین پور

( گاهی چنین جملاتی آدم رو زنده میکنه )

ما چقدر شبیه هم شده ایم....

ما چقدر شبیه هم شده ایم
من حرف میزنم تو سکوت میکنی
تو حرف میزنی من سکوت میکنم
بی آنکه بدانیم 
چقدر تنها شده ایم...
حسین احمد خانی
« چقدر شبیه حال امروز ماست»

فیلم و فرهنگ ...

پیشنهاد میکنم فیلم های
من مادرم هستم
مستانه
رو ببینید
مثل " هیس دخترها فریاد نمیزنند" خیلی حرف برای گفتن دارند......
شاید خیلی ها دیده باشن ولی یه پیشنهاد بود
کاش از جمله این فیلم ها توی ایران راحت ساخته میشد و برای اکرانش اذیت نمیکردند ...
همین فیلم ها هستند که مردم رو آگاه میکنه و خیلی از مشکلات جامعه رو حل میکنه ....
دوره ی زور و اجبار گذشته ، دوره ی خیلی از چیزها گذشته ...
تا کی می خوایم مشکلات اجتماعی رو پوشیده نگه داریم و جامعه ای مقدس رو به نمایش بزایم این مسائل توی جامعه ی ما موج میزنه ...
و به جای توجه به اصل به در و دیوار اشاره میکنیم و میگیم
همه چی خوبه خوب
این مسائل چه در خانواده های مذهبی و چه غیر مذهبی وجود داره مهم توجه که وجود نداره ...
این فیلم ها آگاه سازیه نه خلاف شرع نه خلاف عرف

25/1/94

کلودنگ


مادر...

میلاد با سعادت بانو حضرت فاطمه الزهرا«س» و بزرگداشت روز مادر و زن بر همگی مبااااااااارک...