کسی مرا به مهمانی گنجشکها نخواهد برد!

پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی ست .

کسی مرا به مهمانی گنجشکها نخواهد برد!

پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی ست .

مه...

مه نسیم اول صبح

مه یتا مرغ مهاجر

مه سکوت پر صدایم، رد پای یتا عابر

مه یتا عکسم که برعکس روی دیوال شکشیدن

مه یتا بیچه عروسک که أ بازار شخریدن

مه تمنای غریبم که دل أ دستم بدر رفت

مه خروس پشت بمم که نخنده تو سحر رفت ...

کغار ( صالح سنگبر )

روح من ...

روح من در جهت تازه اشیا جاری است

روح من کم سال است

روح من گاهی از شوق، سرفه اش می گیرد

روح من بیکار است :

قطره های باران را، درز آجرها را، می شمارد

روح من گاهی، مثل یک سنگ سر راه حقیقت دارد....

سهراب سپهری

زندان ،اسارت...

در دنیا

به چیزکوچکی خوشحال می شوم

که ارزشی ندارد

وازچیزهایی رنج میبرم

که بی اساس اند

این خوشحالی ها وناراحتی ها

دلیل کم ظرفیتی من است

هنوزگرفتارزندان غم واندوهم

هنوز اسیرخوشی ولذتم...

شهیدچمران

من می ترسم ...

مدتی بود خوب بودم

نفس هایم

خوابم

سر جایش بودند

چرا آمدی؟

از کجا آمدی ؟

کی ؟

چطور؟

آمدی !

که دوباره نفسم می گرد

که هستی ؟

نمی دانم چرا با آمدنت

اصول زندگی ام رفت

چهارچوب هایم شکست

دوباره اذیت می شوم

چند وقت بود راحت نفس می کشیدم

نفس هایم را به من بر گردان

من

من

برای تو نیستم

نمی خواهم خاطرات مرده ام با آمدنت زنده شود

مدتی بود همه چیز زیر خاکستر بود

زنده اش نکن

آزارم می دهند

نیا

قدم مگذار

حداقل جلوتر نیا

گذشته ها مرا می ترساند

کسی نبود ترس مرا ببیند

نمی خواهم تکرار شود

من می ترسم

آن دو مرا می ترسانند

من ترسیده ام

هیچ کس نبود ببیند لرزش دست هایم را

همه گفتند تو نمی فهمی " دوست داشتن " را نمی فهمی!

اما من ...

مسیرم به آن ها نمی خورد

۴ سال لرزیدم همه گفتند نمی فهمی

هیچ کس نگفت چه گذشت این مدت در تنهایی

چگونه لرزش دست هایت خوب شد

نیا

جلوتر نیا

می خواهم حداقل دست هایم مال خودم باشد ...


۹ مرداد ۹۳ حوریه . ز. م

سحر و سحری ...

امشب 

خواب با چشم هایم غریب است

میدانم

شاید انتظار آخرین سحر را می کشد

با خود فکر می کنم

حسرت بکشم

یا سحر و سحری دیگر خواهد بود

خوب که فکر میکنم

فکرم می گوید

باز هم بگو: هی ول کن " این نیز میگذرد "

اما دل میگوید : " چگونه می گذرد "

و من باز با خودم می گویم

هی !! یادت نرود شاعر گفت : ( این عید به دیدار خودم هم بروم ) ...

۶ مرداد ۹۳