کسی مرا به مهمانی گنجشکها نخواهد برد!

پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی ست .

کسی مرا به مهمانی گنجشکها نخواهد برد!

پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی ست .

شب آرزوها

گفتا که آرزو کن

گفتم چه آرزویی

گفتا هر آنچه در دل

گفتم دلم خموش است

گفتا که روشن اش کن

گفتم،چطور آیا؟

گفتا بخند جانم

گفتم لبم شکسته

گفتا بهانه کفر است

گفتم دلم گرفته

گفتا دلت جوان است

گفتم شود آیا؟

گفتا بگو خدایا!

گفتم،چطور آیا؟

گفتا بخند جانم 

گفتم باشد، خدایا

گفتا که دیدی جانم این است آرزوها؟

گفتم آری خدایا،هستی تو آرزوها...

#دل_نوشته

۳اردی بهشت ۹۴ تهران

#برای_صلح_آرزو_کنیم

#لبخند_بزنیم_

نظرات 1 + ارسال نظر
maloosak جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 01:18 http://maloosak.69.mu

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
خوشحال میشم به منم سر بزنید
99651

ممنون دوست عزیز
روزهاتون پرازعشق باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد