کسی مرا به مهمانی گنجشکها نخواهد برد!

پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی ست .

کسی مرا به مهمانی گنجشکها نخواهد برد!

پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی ست .

به حقیقت من خوش اومدی

اگه یه سوییت تو هتل ریتز بهم بدی نمیخوامش

جواهران شنل هم نمیخوامش....

اگه یه ماشین لیموزین بهم بدی میخوام چیکار...

اگه برام خدمه استخدام کنی،میخوام چیکار

یا یه کاخ توی نوشاتل نمیخوامش...

اگه بهم برج ایفل هم بدی میخوام چیکار

من عشق میخوام، شوق میخوام ،یه روح باز...

این پول تو نیست که منو شاد خواهد کرد

من میخوام با یک دست روی قلبم بمیرم 

بیا باهم بریم

بیا آزادی رو کشف کنیم

همه ی تعصب هارو فراموش کن...

به حقیقت من خوش اومدی

من عشق میخوام، شوق میخوام ،یه روح باز...

(از خوندنش لذت ببرید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد