کسی مرا به مهمانی گنجشکها نخواهد برد!

پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی ست .

کسی مرا به مهمانی گنجشکها نخواهد برد!

پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی ست .

نیمای هرمزگان

آی آبنبات، آی کندروک، آی قرص نعناع پرپروک

دستم بگه تا پا بشم، با خوبی‌ آشنا بشم

جارم بزن، تا خو نرم، وا یه دردی دوا بشم

قد یارم بلندن، شیرینن وا مثل قندن ...

ماشین سرخ پر گاز اکنت، دلبرم بی مه ناز اکنت

دلبرم رفتن راه دور، دلم بی او پرواز اکنت

قد یارم بلندن، شیرینن وا مثل قندن ...

جوتی سفید نپایتون، وا رو قالی جایتون

غصه مخا ای نازنین، همه که خاطرخایتون

قد یارم بلندن، شیرینن وا مثل قندن ...

ابراهیم منصفی (رامی)

ُ[اولین بار پیش دانشگاهی بودم که ترانه های منصفی رو توی اتوبوس شرکت واحد که میرفتیم مدرسه، شنیدم، همون زمان بود که عاشق ترانه های منصفی شدم،بدون اینکه نام این خواننده رو بدونم.از ترانه ها برای برادرم گفتم ،گفت ترانه های منصفی ست، این اولین بار بود که نام منصفی به گوشم خورد، چند ترانه منصفی را از برادرم گرفتم، ترانه های معنادار،با آهنگ  متن متفاوت و به گویش هرمزگانی برای من دختر نوجوان بندرعباسی با تمام تعصبات فرهنگی ام لذت بخش ترین بود و  مهم ترین چیز برای من معناداری این ترانه ها بود ...

۱۶ آذر سالروز تولد ابراهیم منصفی(شاعر،ترانه سرا،نویسنده،خواننده و هنرمند هرمزگانی)

یادش گرامی و جاودان

نظرات 1 + ارسال نظر
mahsa پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 07:23

slm aziz del...kh kh kh kh kh ....

سلام مهسای عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد