کسی مرا به مهمانی گنجشکها نخواهد برد!

پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی ست .

کسی مرا به مهمانی گنجشکها نخواهد برد!

پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی ست .

شناسایی...

یک سال گذشت

نتوانستم فراموش کنم

تمام شهر بوی شناسایی می دهد

هیچ کس به اندازه ی خودم نمی داند

  آه

دیری است با من است

حسرت

با من قدم می زند

من با گذر ازکوچه های شهر کودکان را به یاد می آورم

هیچ کس نمی فهمد

هیچ کس به اندازه ی خودم این حسرت را نمی فهمد

 هر کس قضاوتی می کند

هیچ کس مرا نفهمید

حتی خدا ...

  ۲۸ تیر ۹۳

حوریه .ز.م

نظرات 2 + ارسال نظر

ﺁﻏــﻮ ش ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ تــو ﺟـــــــﺎ ﺩﺍﺭﺩ …

ﺍﮔﺮ ﺧـــــــﻮﺏ ﮔـــــــﻮﺵ ﮐﻨﯽ

ﺍﯾﻦ ﺿﺮﺑـــــــﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺗﻨﺪ ﻭ ﭘﯽ ﺩﺭ ﭘﯽ ﻗﻠﺒـــــــﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻨـــــــﻮﯼ

تــو ﺭﺍ ﻓﺮﯾـــــــﺎﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ …

ﻣﺨـــــــﺎﻃﺐ ﮐﻼﻣـــــــﻢ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ …

ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺿﺮﺑـــــــﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﻠﺒـــــــﻢ ﻫﻢ تــوﯾﯽ …

ممنون‏ ‏از‏ ‏متن‏ ‏زیبا‏ ‏و‏ ‏تشکر‏ ‏که‏ ‏سر‏ ‏میزنید‏ ‏...

آجیده شنبه 28 تیر 1393 ساعت 22:27 http://ajide.blogfa.com

متاسفم. من هم نمی فهمم فقط می دانم خیلی ناراحت هستید. خدا صبرتون بده و بتونید هر چه هست تحمل کنید و بگذرید.
از کارهای دستی من در وبلاگم بازدید کنید شاید خوشتون بیاد و مشتری شید

ممنون‏ ‏دوست‏ ‏عزیز‏ ‏که‏ ‏سر‏ ‏زدید‏ ‏
لطف‏ ‏دارین‏ ‏

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد