کسی مرا به مهمانی گنجشکها نخواهد برد!

پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی ست .

کسی مرا به مهمانی گنجشکها نخواهد برد!

پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی ست .

سنگینی شرجی عصرانه...

خودم را دست به دست کردم

مثل کسی که از اتاق به ایوان می رود

شاید هوای تازه ای ببیند

از بختک تکرار

از خستگی مدام به تنگ آمده بود

هیچ چیزی نمی جنید

سنگینی شرجی عصرانه مرا به یاد گل ابریشم انداخت

با آن کوچه های کاه گلی

با آن شبه های نقره ای

خودم را دست به دست کردم

از کوچه صدای خنده می آمد

سرک کشیدم کودکان بودند...

نظرات 2 + ارسال نظر
شهر زیبای فین پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 15:18 http://fincity89.blogsky.com

سلام و ممنون از اینکه به وبلاگ بنده سر زدید ممنونم
منتظر مطالب زیبای شما هستم

سلام
ممنون از لطفتو
انشاا...

شهرخرچنگ ها دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 22:12 http://ashooo.blogfa.com

سلام ممنونم که سر توزه به مه لطف تو هه مه به شما لینک اکنوم.بازم تشریف بیاری

سلام
خواهش اکنم
ممنون از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد